Header afbeelding
Huisartsenpraktijk Hellendaal
Zandeveltweg 83 2692 AS
s Gravenzande

Contact

U kunt op diverse manieren contact opnemen met de praktijk.

Balie: Gesloten van 10.45 tot 11.30 verder gedurende de gehele dag geopend. 

Het kan voorkomen dat wij u door overmacht aan de balie niet (direct) te woord kunnen staan. In dat geval treft u een instructie aan hoe te handelen.

Telefonisch
Het algemene telefoonnummer is 0174-445500

08.00 tot 10.00 Bellen voor een afspraak

13.00 tot 14.30  Bellen voor een afspraak en uitslagen

Verbetering per 1 juli 2022: Als er te veel mensen in de wachtrij komen krijgt u via een computerstem de optie om te kiezen voor een terugbelverzoek, de assistente belt u dan terug op het door u opgegeven tijdsblok en telefoonnummer.

Zodra u verbinding heeft met de praktijk, komt u in een keuzemenu.

1. Voor spoedgevallen.

2. Voor het maken van afspraken.

3. Voor het opvragen van uitslagen.

4. Voor het opvragen van herhaalrecepten ( dit is telefonisch niet meer mogelijk, maar wij geven u informatie over de juiste route van uw verzoek).

5. Voor vragen aan onze doktersassistente.

6. Voor collega’s die bellen voor intercollegiaal overleg (artsen, apotheek, thuiszorg enz).

 

E-mail
Emailconsult arts en praktijkondersteuner:

Deze functionaliteit is vernieuwd en beter beveiligd. Het vergt daarom wat meer stappen om uw vraag te kunnen stellen. Na invoeren van uw gegevens ontvangt u een z.g. unieke sessiecode op het door u aangegeven emailadres, waarmee u vervolgens in het scherm komt van het vragenformulier. Dit formulier kunt u vervolgens versturen. Het komt terecht bij alle huisartsen, maar zal beantwoord worden door diegene die u in uw aanhef noemt, behoudens bij diens afwezigheid. Klik hier om rechtstreeks naar de Emailconsult module te gaan.

assistente@hellendaal.nl

Hier kunt u met alle algemene vragen terecht.

praktijkmanager@hellendaal.nl

Hier kunt u terecht voor een reactie t.b.v.; complimenten, goede ervaringen, verbeteringen en aandachtspunten. Klachten s.v.p. middels het klachtenformulier op deze website.

 

Website
Links in het tab menu op de website staan een aantal online formulieren. Hiermee kunt u rechtstreeks een aantal veel voorkomende zaken regelen:

  1. Aanmelden als nieuwe patiënt. Uw aanmelding dient nog gevolgd te worden door een bezoek aan de praktijk teneinde uw inschrijving definitief te maken. Dit laatste heeft te maken met de invoering van de Zorgwet per 1 januari 2006. U kunt dit formulier ook gebruiken voor het doorgeven van wijzigingen. Klik hier wanneer u direct naar dit formulier wilt gaan.
  2. Aanvragen van een chronisch herhaalrecept. Na het invullen van de benodigde gegevens verstuurt u de aanvraag met een druk op de knop. Uw recept wordt minimaal op de eerstvolgende werkdag verwerkt. Klik hier om rechtstreeks naar het herhaalreceptformulier te gaan.
  3. E-mail consult arts. Via deze link komt u in een standaard e-mail consult formulier. Uw vraag komt rechtstreeks, zonder tussenkomst van de assistente, terecht bij de huisartsen en zal worden beantwoord door degene die u in uw aanhef noemt, behalve bij diens afwezigheid. Beantwoording van uw vraag vindt zo mogelijk nog dezelfde dag plaats. Klik hier om rechtstreeks naar het Email consult te gaan.
  • Verpakkingen (bij voorkeur alleen de de sticker met het recept en uw gegevens) van chronische medicatie die herhaald moeten worden kunt u ook deponeren in onze brievenbus , aan de rechterzijde van ons pand thv de ingang/hal. Onze assistentes legen 2 maal daags deze brievenbus en zullen dit dan z.s.m. verwerken en herhalen bij de apotheek.

                                                        Uiteraard bent u ook altijd welkom bij onze balieassistente voor vragen en overige zaken!